Kodmall - Inläggssida majafidelii.blogg.se

Min dag igår
Publicerat den

 
Klockan 7 gick vi upp o sjöng för Melvin som fyllde 9 år. När han hade öppnat alla paket gick vi ner och åt frukost. Jag gjorde mig klar och efter ett tag kom Oskar , Melvins kompis. Då åkte vi och bowla (stavning) och jag vann ;) Sen åkte vi till MC och åt hamburgare och vi fick gratis glass bara för att Melvin fyllde år. När vi kom hem satt vi i soffan o myste. Efter ungefär 2 timmar åkte jag, mamma, pappa, Melvin, Elin , David och Malin till en resturang och hade det allmänt trevligt. När vi kom hem åt vi tårta och bullar med Olivia, Fredrik, Oskar , Elin , David och Malin. Det är därför jag inte bloggade så mycket igår. Vi hörs, puss.
En liten random blid på mig o Agnes.






Vad heter du?♥
 

Epostadress (ser bara jag)


Har du en blogg eller en hemsida?♥





Spara?