Kodmall - Inläggssida majafidelii.blogg.se

Min dag fredag-lördag
Publicerat den

Fredag: På dagen va jag med Olivia och Linnea, vi hade det jätte kul. Där va jag typ till 2, sen gick jag hem och åt. När jag hade ätit cyklade jag förbi Agnes, och vi stack och handlade lite mat. På kvällen sov jag över med Agnes, Elin och Olivia hos Agnes. Vi hade det super mysigt.
 
Lördag: Klocka tio cyklade jag hem från Agnes.För jag skulle städa mitt rum och allt till släckt kalaset. Så klockan 3 kommer min älskade släckt och vissa av dom ska sova över här.  Jag saknar värkligen dom.
 
Men nu ska jag ut o hoppa stutsmatta, vi hörs.
 
 
 
 



♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fin bild. :)

Svar: tack så jätte mycket <3
Maja



URL: http://evahle.se





Vad heter du?♥
 

Epostadress (ser bara jag)


Har du en blogg eller en hemsida?♥





Spara?