Kodmall - Inläggssida majafidelii.blogg.se

30 saker om mig
Publicerat den

                  

1.       Jag lääängtar efter min systemkamera som jag ska köpa när jag har råd

2.       Jag har en stor kärlek till tajta jeans

3.       Mina föräldrar HAR varit skillda, dom var det i ett år

4.       Jag har ett syskon, en lillebror.

5.       Jag är 11, ska fylla 12 i sommar

6.       Detta är min första blogg

7.       Mina vänner och min familj betyder allt

8.       Jag älskar bananer

9.       Jag har bestämmt mig för att inte videoblogga

10.   Jag (typ) avgudar Keyyo

11.   Jag vill jätte gärna ha långt hår

12.   Jag gillar att dansa

13.   Jag var helt galen i justin bieber tills han knarkade, nu är han väl helt okej.

14.   Jag gillar inte att borsta mitt hår

15.   Jag har inget intresse för smink

16.   Jag tycker att anton ewald skulle vunnit melodifestivalen.

17.   Jag gillar majs

18.   Jag har en iphone 4

19.   Mitt favorit djur är elefanter

20.   Jag har en stor fobi, hajar

21.    Jag tycker att rihnna är läskig..

22.   Min favorit låt just nu är skyfall

23.   Jag har en stor kärlek till min cykel ( tack mamma)

24.   Jag tycker att texten till låten ” underbar ” är värld att lysna på.

25.   Jag är väldigt ofta förskyld

26.   Att borsta tänderna är inte kul

27.   Jag har två justin bieber påslakan

28.   Jag har tre hål i öronen

29.   jag älskar musik

30.   Nu har jag kämpat ihop 30 saker om mig och det var väldigt jobbigt. Hoppas ni gillar det, vi hörs puss.




Mamma

Så bra, nu vet jag ännu lite mer om dig. Om du vill kan jag också göra en trettiolista om dig!! ;) lav jo!

Svar: lav jo to
Maja



URL:


Emma - By Emma

Alltså denna listan gjorde min morgon gumman!

Kramar från Emma!

Svar: hihi <3
Maja



URL: http://byemmak.blogspot.com





Vad heter du?♥
 

Epostadress (ser bara jag)


Har du en blogg eller en hemsida?♥





Spara?